Мотузковий парк Seiklar - це найкраще місце для організації Вашого свята!

  • Випускні
  • Святкування випускного і закінчення навчального року в мотузковому парку зарядить емоціями ваших дітей і стане відмінним початком літніх канікул.

  • Корпоративи
  • Команда Seiklar вже багато років займається організацією корпоративних заходів і тімбілдінгів на базі мотузкового парку. Наш парк це мотузковий курс що включає висотні завдання, завдання на командну роботу. Ми маємо в своєму розпорядженні комфортні майданчики для заходів до ста чоловік!

  • Розважальні програми (аніматори)
  • Ми ставимо перед собою мету зробити свято добре, ми прагнемо зробити його незабутнім, добрим, затишним і найкращим у Вашому житті.

    Ви все ще вагаєтеся? Тоді пропонуємо Вам ознайомитися з переліком групових заходів на території мотузкового парку Seiklar!

    Спеціаліст з організації дозвілля: (068) 353-71-01;

    Розважальні програми (аніматори)

    Спочатку дітей чекає ігровий квест в програму якого входять стрілецька точка (лук або арбалет), аква-грим, безліч інших конкурсів і звичайно ж скринька з скарбами. А після квесту як бонус діти проходять один з мотузкових маршрутів відповідний віку іменинника

    • 4-6 років - більше конкурсів і казковості;
    • 7-9 років - додається квест і змагальний процес;
    • Від 10 і старше – квест і конкурси складніше;
    • о 10 дітей працює два костюмованих персонажа. Від 10 дітей приймають участь більше акторів.
      Існує формат проведення випускних. Ціна залежить від побажань замовника і кількості дітей.

      Тематику і костюми акторів обираємо в процесі підготовки свята.
      Вартість квесту до 10 дітей 2000 грн (працює три костюмованих персонажа). Вартість мотузяною стежки уточнюємо в залежності від віку іменинника.

      Названия программ:

      • На стежці війни (Індіанці)
      • Сказання Лихолісся (Фентезі)
      • Пірати Карибського моря (Пригоди)
      • Принцеса і чаклун (Середньовіччя)
      • Таємниця Баби Яги
      • Скарби стародавнього храму (Пригоди)
      • Є також безліч інших програм. Чекаємо на вас друзі!

Скарби стародавнього храму

І знову на пошуки пригод відправляється безстрашний Професор Сандерс! Попереду його чекає скарб Стародавнього храму і безліч небезпек. Втім, загартований в численних колотнеч, Професор не боїться ні крутих віражів, ні страхітливих монстрів, ні проклять. З ним його вірний друг і досвідчений археолог - Бібліотекар. Адже бути дослідником, це не просто любити ризикувати, а й володіти певними знаннями. Щоб подолати всі перешкоди швидко і без втрат, і таки знайти незліченні скарби, Сандерсу потрібні ще помічники. Вони, у разі потреби, прикриють йому спину, показавши свої вміння і навчившись новому. Приходьте в команду Професору Сандерсу і вам гарантовані веселощі, екстрим і, звичайно ж, шматочок скарбу.

Скарби стародавнього храму

Таємниця Баби Яги

Варила якось Бабуся Яга зілля в своїй хатинці, але з інгредієнтами наплутала. Візьми та опинися старенька в місті химерному мотузковому. І як додому вернулася не відає. Пробувала чаклувати, не діє нічого.

Таємниця Баби Яги

Принцеса і чаклун

Іноді казкові світи перетинаються, особливо якщо чаклун артефакт магічний приховати хоче. Так ось, чарівник один свій амулет з силою приховати вирішив надійно від очей злих і рук нечистих. Довго думав, книги читав, магію творив, але кращого місця ніж наш світ не знайшов. А охороняти його наказав двом монстрам страшним - гобліну і троллю- щоб уже напевно ніхто не зазіхнув. Але опинившись в нашому світі, забули слуги чаклуна геть, де ж річ ця знаходиться. Ходять, бідні, тільки записку від чаклуна в руках мнуть. Шукають, хто б їм допоміг записку прочитати, та місце знайти. Але знадобився артефакт принцесі юній для того щоб зняти чари з судженого свого. Чи зможе вона впоратися з цим завданням одна без допомоги або знайдуться сміливці готові допомогти дівчині в біді?

Принцеса і чаклун

Пірати Карибського моря

Піратські шляхи заплутані і незрозумілі, але якщо десь є скарб, пірат зобов'язаний його знайти. Сьогодні морських вовків занесло на таємничий острів. Про нього ходить безліч легенд, і острів давно вже став ласим шматочком для всіх шукачів пригод. Кажуть, що десь тут зариті незліченні багатства одноокого Боцмана, і хто їх знайде, ніколи не матиме потреби ні в чому. Цілком логічна причина для того, щоб здійснити подорож на острів. А якщо у тебе ще й шматок карти є, то просто неможливо не озброїтися парочкою лопат. Добре б було взяти з собою і вірну команду, яка і від небезпеки не втече, і вміє багато. Адже, якщо скарб охороняють, то разом впоратися точно легше. Приєднуйтесь до піратських пригод, і отримаєте свою частину веселощів, екстриму ... і скарбів.

Пірати Карибського моря

Сказання Лихолісся

У глушині вічнозеленого лісу причаїлось ельфійське місто. Ельфи - мудрі і розмірені істоти, вони не люблять, щоб їх турбували через дрібниці. Живучи в будинках в кронах дерев, вони осягають знання і вміння, невідомі людям. Якось раз до них прийшов молодий король. Він хотів дізнатися, як правильно управляти королівством, набратися потрібних знань, стати хорошим правителем і улюбленцем підданих. Ельфи погодились виконати його прохання і залишився він у них на навчанні. Минуло багато років, а королевич все вчився і досвіду набирався. І ось настав час фінального випробування - знайти стародавній артефакт ельфів. Відправився він в дорогу, взявши з собою лише меч і вірного Слідопита. Тільки удвох вони заплуталися серед ельфійських стежок. Їм би помічників гідних, щоб самим було що показати, і небезпек, щоб не боялися. А ну, хто, сміливий і ризикований, допоможи?

Сказання Лихолісся

На стежці війни

Хау, брати і сестри! Почуйте!

Старий Манітугі Біле Перо шле звістку по всім Великим рівнинам - до самих Великих Озер, до Скелястих Гір, до Широкої Води. Біда в Долині Старійшин - згинули безслідно останні молоді мисливці, пішли ловити невідомого звіра Чупакабру, що завівся в околицях. Всі, хто пішов за його шкурою - не повернулися до своїх наметів. Горе людям похилого віку та жінкам!Вся надія на молодих слідопитів - з них виникне нове плем'я! Хто добереться в Долину Старійшин - отримає особисті уроки найдостойніших майстрів своєї справи. Великий Мисливець навчить майстерності лука і стріл, дубин і томагавків; Премудра Знахарка Золотий Місяць розкриє таїнства індіанських татуювань, мови жестів, мови звірів; Та, що говорить з духами навчить спілкуватися зі стихією вогню і користуватися шаманськими інструментами, перевірить навички слідопитів і мисливців ...  Якщо відразу кілька кланів претендують на звання племені - чесне змагання вирішить їх суперечку. А всі протиріччя владнають Священним Танцем навколо племінного багаття і Колом Трубки Миру. Підсумком випробування стане полювання на таємничу і смертоносну Чупакабру! Хау, брати і сестри! Ми все сказали.

На стежці війни